Σελίδες

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

και τώρα τί;

Για να δούμε τώρα! Πώς πάει ο προγραμματισμός;

  • ενημερώσαμε τα παιδιά για όλες τις διαδικασίες, τον τρόπο εργασίας και την αξιολόγηση;
  • κάναμε τις ομάδες;
  • βρήκαν οι ομάδες τα ερευνητικά ερωτήματα;
  • έμαθαν να συμπληρώνουν τα ημερολόγια;
  • διάλεξε η κάθε ομάδα από ένα ερευνητικό ερώτημα;

Πρέπει τώρα να αναλύσουν το ερώτημα ώστε να σκεφτούν πηγές και μεθόδους που θα χρειαστούν για να το ερευνήσουν. Να κρατήσουν ημερολόγιο. Να μοιράσουν αρμοδιότητες (ποιός κάνει τί) να φτιάξουν ένα δικό τους χρονοδιάγραμμα (πότε πρέπει να κάνουμε αυτό, μέχρι πότε το άλλο). Μάθετε στα παιδιά να οργανώνουν τη δουλειά τους. Βήμα-βήμα.
Θυμίζετέ τους το τελικό αποτέλεσμα και οτι πρέπει να καταγράφουν ό,τι κάνουν για να μπορέσουν στο τέλος να γράψουν την ερευνητική έκθεση.
Και να θυμάστε: όσο είστε εσείς ενθουσιασμένοι, τόσο  θα είναι κι εκείνοι. Όσο καλύτερα προετοιμασμένοι είσαστε, τόσο καλύτερα θα μπορείτε να τους βοηθάτε και να ελέγχετε την τάξη.

2 σχόλια: